نوشته های مهرسا

نیاز دارم مدتی نباشم

دوشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۴۵ ب.ظ


سفر کنم به جایی که هیچ کس را نشناسم

به جایی که هیچ کس مرا نشناسد

دور باشم و رها

سبک باشم و آزاد

آدمهایی را ببینم که هیچ تصور بدی از آنها ندارم

مسیرهایی را بروم که تا به حال نرفته ام

عطرهایی را بزنم که تا به حال نزده ام

و لباسهایی را بپوشم که تا به حال نپوشیده ام

در مکان هایی بنشینم که هیچ خاطره ای را برایم زنده نمیکنند

موسیقی هایی گوش کنم که مرا یاد کسی نمی اندازد

و نوشیدنی هایی بنوشم که مرا بی خیال تر از همیشه کنند

نه به کسی فکر کنم

نه نگران چیزی باشم

نیاز دارم مدتی در خنثی ترین حالت ممکن باشم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۷
majid majidi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی