نوشته های مهرسا

سلام به همه زندگیم

دوشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۴۹ ب.ظ



روز جمعه خونه پدرم بودم بخاطر این که مادرم حالش خوب نبود.

تقریبا ساعت دو عشقم زنگ زد گفت میام دنبالت میدیم خونه خودمون منم خیلی بی طاقت بودم و در حالی که دوس نداشتم دارم رو تنها بزارم.

ولی توی دلم حسی بود که میگفتم سالگرد ازداجم دوس دارم پیش عشقم باشم.

گفتم باشه بهادین جون بیا دنبالم.اومد توی ماشین گفتم خیلی بی حوصله هستم سال گرد ازدواج خوبی نداشتیم.

بهادینم گفت غصه نخور ظرف هارو شستم واست خونه رو همش مرتب کردم. 

منم که توی دلم میگفتم اینم خوبه .

رسیدیم دم در خونه مون بهادین در رو باز کرد و گفت برو تو وقتی رفتم خودمم باور نمی کردم بادکنک های رنگی رو دیدم و روی میز که گل های پر قو سفید و قرمز بود که گل مورد علاقم هست. 

از خوشحالی با صدای بلند جیغ زدم و تند عشقم رو بغل کردم نمی دونستم چه جوری احساسم رو ابراز کنم،بهادینم دستم رو گفت رفتیم آشپزخونه گفت در یخچال رو باز کن در رو بازکردم یه کیک بزرگ دیدم که روش نوشته بود سالگرد ازدواجمون مبارک و یک شمع عدد یک روش بود دوباره بغلش کردم و فقط بوسش میکردم از خوشحالی میخواستم تند جیغ بزنم بگم عاشقتم دوست دارم همسر گلم.

باهم آرزو کردیم و شمع رو فوت کردیم و کیک رو بریدم و عکس و فیلم های قشنگی گرفتیم.

یعنی مثل تولدام که میگم بهترین تولدم بود میگم بهترین سالگرد ازدواجمون بود.

همسر عزیزم توی این همه غصه و دل تنگی کاری کرد که از ته دلم خوشحال بشم و بهترین سوپزار تو زندگیم بود.

بهادیم همه وجودم همسر عزیزم بی اندازه دوست دارم و عاشق همه چیزت هستم.

تو بهترین اتفاق زندگیم هستی که تمام دل خوشی و خوش بختیم با یکی یدونه زندگیم است.

الان سه روز از سال گرد ازدواجمون گذشته وقت نکردم بیام پست بزارم.

بهترین همسر دنیا تنها عشقم من سالگرد ازدواجمون مبارک.

کادوی عشقم برای من یک کارت تبریک بانکی بود باشاخه های گل که به همه دنیا نمیدمش.و کادوی من واسه همسر گلم یه شلوار و کراس قشنگی بود.

 



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۷
majid majidi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی