نوشته های مهرسا

کاش همه دنیا بفهمن حوصله شون رو ندارم

دوشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۴۹ ب.ظ


امروز بعد از کلی گریه و زاری شدید کنار ابی رفتیم رستوران فرنگی و من کم کم مهربون شدم D: . اخ چقد وقتایی ک با هم خوبیم خوبه. البته خوب و بد بودن رابطه دست منه ، ولی چه کنم حالات روحیم دمدمی مزاجه و یهو سر یه مسئله خیلی کوچیک زار زار میزنم زیر گریه . ابی هم خیلی خیلی لوسه و خودشو واسه من لوس میکنه  :Xx. پسر مگه میتونه انقد لوس باشه ؟ ابی میگع من میدونم مشکل مالی داری ، وقتی بدهکاری از قیافت مشخصه . گف فردا برات دو میلیون میریزم دیگه ناراحت نباشی . البته میدونم دیگه یادش میره ولی من اگه بهش بگم برام می ریزه.  ولی نمیخوام خب :( .

موبایل کوچیکم هم ک نوکیا ویندوز فون بود امروز عصر گم کردم :/ =/ .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۷
majid majidi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی