نوشته های مهرسا

کلی حرف دارم بزنم

دوشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۵۱ ب.ظ

و وقتی اون حرفا رو شروع بکنم قطعا باید براشون یه برچسب جداگانه انتخاب بکنم و تا آخر عمرم درمورد این موضوع بنویسم ..... ولی تا میام بنویسم .... میگم نه بیخیالش .... تو سایت جدید بنویسشون ! الان خوددرگیری سایتی_ وبلاگی گرفتم 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

من اتاقم تو تابستون از بقیه نقاط خونه ۱۰ درجه خنک تره ... بعد نصف شب بقیه گرمشونه ولی هوا برای من عادیه ... اونا میرن کولر روشن میکنن ... و اتاق من هواش دقیقا مثل اواسط آبان میشه .... و با افتخار اعلام میدارم که بنده دارم سرما میخورم .

درسته که این تابستونم داریم سریال میبینیم .... ولی مثل قدیم نیست ! خییییییییلللللییییی کمتره .... نمیدونم چرا ... همه سرگرم کارای خودمونیم .....

فردا قراره اکیپی بریم بیرون ... بالاخره هممون وقت خالی پیدا کردیم و قراره دست جمعی با هم بریم بیرون 😍😍😍😍 بسی خوشحالم الان ❤ ولی ربکا هم میاد 🙃 مهشید .... قوی بمون ..... تو میتونی ... تو کارای سخت تر از اینم انجام دادی .... فقط باید سعی کنی نذاری هیچ حرفی روت تاثیر بذاره .... همین 🙌🙌🙌

کلی ویولن زدم .... سر انگشتام باد کرده ..... و میخواد بترکه ..... دستم درد میکنهه😭😭😭😭

مانتویی که میخواستم برای فردا بپوشم تو حمومه 😶😶😶😶😶 حالا باید برم یا یه استایل من درآوردی در بیارم ..... یا اینکه .... تن به رنگ آبی بدم .... همه مانتوهام آبی شده 😢

حال ندارم الان کتاب بخونم ... ترجیح میدم سریال ببینم .... ولی هیچ حسی ندارم ... بیشتر اینو دارم که الام یه ساندویچ کالباس بخورم 😶😶😶😶😶

فعلا .... بهتره کمتر چرت و پرت بگم ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۷
majid majidi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی