نوشته های مهرسا

امشب تونستم

يكشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۳۶ ق.ظ

با یکی از دوستام صمیمی تر بشم 

براش از احساسم گفتم 

گفتم نسبت به رابطمون این احساسو دارم

بعد گفتم الان که پیششم چه احساسی رو تجربه میکنم

بهش گفتم من وقتی پیشتم 

بهم احساس حقارت دست میده نمیدونم چرا

الان احساس غم دارم 

و اینکه ازت خجالت میکشم

بهش گفتم وبلاگ دارم 

و هیچکس نمیدونه

بهش گفتم گاهی بهش دروغ گفته ام 

و باهاش روراست نبوده ام 

بهش گفتم حتی با خواننده های وبلاگم رو راست نبوده ام

تمام پستام حتی همین پست 

شاید هیچ وقت صادقانه نبوده

من همیشه هدفم از گذاشتن پست این بوده 

که دل شماها رو بدست بیارم 

که بهتون نشون بدم پسر خوبی هستم 

که بهتون ثابت کنم پسر جذابی هستم

که مختونو بزنم 

من پست مینویسم و مینوشتم 

توی وبم 

که دلتون برام بسوزه و بیایید باهام دوس بشید

که منو از تنهایی در بیارید 

هیچوقت باهاتون رو راست نبودم 

هیچوقت بهتون اهمیت نمیدادم 

هیچوقت به خواسته ها و نیازهاتون اهمیت ندادم

من فقط فکر خودمم 

فقط دلم میخاد یه دختر باهام دوس شه 

و باهاش صکص کنم و بعد از یه مدتم رهاش کنم 

اما من ادم بدی نبودم فقط بیشتر از این بلد نبودم و نیستم

سعی کردم ادم خوبی باشم و فک میکردم ادم خوبیم

اما راستش من اصن دلم نمیخواد ازدواج کنم 

دلم یه فضای دخترونه میخواد 

که بتونم با دخترا لذت ببرم

ازینکه اینا رو دارم میگم خجالت میکشم و میترسم 

میترسم اذیتم کنید و فک کنید ادم بدی هستم 

اما فقط میخام باهاتون روراست باشم 

راستش من فقط به صکص فک میکنم 

نمیدونم واقعا فقط به صکص فک میکنم یا نه 

اما راستش میترسم در موردم اینجوری فک کنید 

خیلی صکص دلم میخواد 

خیلی دلم هم صحبت میخاد 

همیشه  میرم کوه 

مخصوصا روزایی که تنها میرم 

گاهی از ته دل ارزو میکتم 

خدایا فقط یه دختر بده فقط باهاش بیام کوه 

هیچی ازش نمیخام فقط هر هفته بیام کوه 

راستش همین حرفا هم رو راست روراست نیستن

چون دارم جوری مینویسم که بهم ترحم کنید

باهام دوس بشید 

یا دلتون بسوزه یا ثابت کنم ادم خوبیم 

اما راستش من نمیدونم ادم خوبیم یا بدیم

من دوس ندارم کسی رو اذیت کنم

دوس ندارم کسی اذیتم کنم

من راستش 

فقط الان احساس تنهایی دارم 

و فقط دارم سعی میکنم روراست باشم

اما روراست نیستم 

من الان دلم میخاد گریه کنم احساس واقعیم اینه که گریه کنم

احساس واقعیم اینه که 

اینقدر توی دوست شدن ناکام موندم 

که گاهی دلم میخاد التماس کنم 

تو رو خدا یکی دلش برام بسوزه 

خیلی خجالت می کشم از گفتنش 

راستش چیزی که منو خجالت میده 

اینه که نتونستم خودمو از نظر جنسی و عاطفی تامین کنم

و چیزی که بیشتر خجالتم میده 

و ازش خجالت میکشم الان

اینه که خودمو دارم از راه ذلیلانه و حقیرانه ای تامین میکنم

اینکه گاهی توی این وب نوشتم 

طوری نوشتم که تو رو خدا یکی بیاد باهام دوس شه

یا گاهی گفتم تو رو خدا یکی دوسم داشته باشه

خیلی ذلیلانه بوده

من دلم میخاست عزیز و مغرور باشم

راستش از گفتن این حرف اخری خیلی دارم الان خجالت میکشم

احساس میکنم نگران قضاوت های شما هستم 

اما میدونی خیلی غمگینم الان

دلم میخاد گریه کنم

دلم نمیخواد کسی برام دلش بسوزه 

حس بدی دارم که کسی بهم ترحم کنه

من ادم عزیزیم شایدم نیستم نمیدونم

اما احساس میکنم که دارم اشتباه میگم احساساتمو

نمیتونم خجالت میکشم 

میترسم 

غمگینم

بلد نیستم

احساس بدی دارم الان 

احساس اینکه دلم میخاد گریه کنم

نه نه

بیشتر احساس ترس دارم

ترس از قضاوت شدن 

تحقیر شدن

دلم میخواست 

بلد بودم 

طوری ارتباط برقرار کنم 

که کرامت انسانیم حفظ بشه 

میدونی 

ولی راستش دلم میخواست اینا رو هم بگم ولی کرامت انسانیم حفظ بشه 

صرفا احساسات و درونیاتمو بیان کردم 

اما دلم نمیخاد کرامت انسانیم کم شه 

راضی ام تا ابد تنها بمونم اما کرامت و عزتم حفظ بشه 

راضی ام تا ابد محروم بمونم اما التماس کسی رو نکنم

دوس ندارم قضاوتم کنین 

دوس ندارم دلتون برام بسوزه 

من خجالت میکشم از گفتن این حرفا 

اما دلم نمیخاد کسی بهم ترحم کنه 

حتی دوس ندارم کسی باهام دوس بشه 

فقط یه چیز میخام 

اینکه درکم کنید 

درک کنید اینو که رنج میکشم 

الان دارم رنج میکشم از احساس تنهایی

اگه درکمم نکنین اشکالی نداره 

اما من تنها چیزی که دلم میخاد درک شدنه

درک اینکه من خیلی زجر کشیدم

و زجر میکشم و خیلی غمگینم 

خیلی ناراحتم 

میدونین دلم میخواست با یه دختر خوشتیپ خوشگل دوس بودم و قرار میذاشتم ...

و همین بهم احساس غم و رنج میده

راستش الان که اینا رو گفتم 

احساس سبکی و ارامش میکنم 

و در برابر حرفایی که زدم چیزی نمیخام

فقط تشکر میکنم که گوش کردین به حرفام همین .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۶
majid majidi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی