نوشته های مهرسا

یاور همیشه مومن تو برو سفر سلامت

پنجشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۵۰ ق.ظ

به نظر من خیلی خوبه آدم بتونه مثل شهریار عاشق باشه و وفادار , من دقیق اطلاعی از قصه ی زندگی استاد ندارم و نمیشه دقیق گفت ک چی به سرشون گذشته ولی اینو میدونم ک عاشق بودن , عاشق .. چیزی ک کمتر کسی میتونه باشه من همیشه دوست داشتم شهریار باشم عاشق و ازون مهم تر وفادار اصلا حیفم میاد دیگه نتونم از عمق وجودم آهنگای داریوش و سیاوش و ابی و گوگوش و فردمنش و معین رو گوش کنم و لا به لاش عاشقی , حیفه دیگه نتونی به یاد یکی تا خود صبح آهنگ چشم من از داریوش ک میگه "اون ک رفته دیگه هیچ وقت نمیاد تا قیامت دل من گریه میخواد " گوش کنی و مثل ابر بباری ..

تویی ک منو عاشق خودت کردی خودت ک رفتی ای کاش خیال داشتنتو ازم نمیگرفتی ای کاش نمیزاشتی روزی بیاد ک اینطوری از چشمم بیوفتی ای کاش میزاشتی با یادت عاشقی کنم ..

تو دل شکستی 

دل شکستنم تاوان داره گلم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۳
majid majidi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی