نوشته های مهرسا

حرف نگفته

پنجشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۵۴ ق.ظ

توهم اگه ذره ای بجای من بودی میفهمیدی باید پای این زندگی باشی

پای تمام مسعولیت های سنگینش

پای تمام حرف های نا گفته ی من

پای تمام برنامه ها و نقشه های هوایی اش

واقعا در این دنیا هیچ کس نمیتواند جای کسی دیگر باشد 

هرکسی محکم نقش خود را بغل کرده است حتی حاضر نیست اندکی پا به دنیای کسی بگذارد و برای لحظه ای با او یکی شود ،

این روزها نه استرس های من تمام میشود نه دل تنگی هایم ، نه شکوه های عشقم،وباز نگرانی هایم مثل همیشه از من محافظت میکنند 

تا جواب آزمایشم را نگیرم آرام نمیشوم هرچقدر هم بخواهم نمیتوانم فرار کنم هرچه قدر هم به تاخیر بیندازم بی فایده است ،نتیجه که تغییر نمیکند ،به کسی چیزی نمیشود . فقط من ماندم و گریه های خودمو و تنهایی های خودم!

انگار خودم باید عاشق خودم باشم.

در این دنیا که کسی حرفت را نمیفهمد

در این دنیا برای زیبا بودن فقط باید نقاب آرایش زد !!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۳
majid majidi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی