نوشته های مهرسا

کنارتم

پنجشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۵۲ ق.ظ

سلام عزیزم

خیلی از دست این دنیا دلگیرم خیلی...این چند روز لعنتی هزاران بار از خودم بدم اومده. من تو رو تو دردسر انداخته ام.کاش پیشت بودم کنار

تو بودم تا ازین مشکلات میومدیم بیرون. بدون که خیلی نگرانم هر خبری شد بهم همانجا اطلاع بده.دیگه با من که حرف نمیزنی.  صدای منم حتما خسته ات میکنه. فقط برات دعا میکنم و متوسل میشم به همون شهدا که زندگیت روبه راه بشه. نگران نباش همه این مسائل میگذره

کمی صبر داشته باش و محکم باش.  خیلی دلنگرانتم. بدون این روزا حال منم خوب نیست. ...و ثانیه به ثانیه به فکر توعم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۳
majid majidi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی