نوشته های مهرسا

خورشید به سَر آمد

پنجشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۳۸ ق.ظ

قبول حقیقت هرچند تلخ و سخت باشه اما محصولش آرامشه

آرامشی که شاید خودمون باعث دریغ شدنش شده باشیم 

"حقیقت مثل مرگ عزیز میمونه " باید باورش کنی تا بتونی روز به روز باهاش کنار بیای ...

باید بعد شنیدنش دِق کنی ی دور باید ثانیه به ثانیه شنیدنش رو آویزه گوشت کنی  و پشت گوش بندازی ...و دیگه به اون شنیده ها فک نکنی ..

حقیقت فرایند مقدسی شده واسه من چون خیلی دنبالش بودم هرچند کنارْدستم بود و نخواستم باورش کنم ...

من باور می کنم در این لحظه که بیشتر آنچه باید بین ما باشد کاملا از بین رفته (با دردی شبیه به از دست دادن عزیزی باور می کنم )

من دق می کنم یک دل سیر برای همه ی آنچه باید و نشد ..

و کنار می آیم با حقیقت زندگی ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۳
majid majidi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی