نوشته های مهرسا

ذهن نوشته

چهارشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۸، ۰۶:۲۰ ق.ظ

سه شنبه شب‌اول مرداد هزار و سیصد نود و اندی:

دیگه ذهنم از خودش مطلبی تراوش نمیکنه بنویسم شایدم به خاطر اینکه فکر نمیکنم و افکارم رو انداختم دور. یه شروع جدیدو اغاز کردم که مسیرش منتهی میشه به یه ابشار که هروقت افکار خوب میاد توش ابش جاری میشه. باید ابشار زندگیمون جاری و روون بمونه، خلاصه دفتر خاطراتم و تراوشاتم تبدیل شده به یه کپی پیست معمولی که هر کسی میتونه انجامش بده. البه شاید خیلی ها همینو هم نداشته باشن. عزت دست خداست!!! وقتی سر روی بالش میذاری اگه عزتت بالا باشه راحت میخوابی مهم نیس با کی بخوابی٫ مهم نیس تو چه وضعی بخوابی مهم اینه که اسوده خاطر سر روی بالشت بذاری.

خدایا شکرت!! از ته قلبم ازت ممنونم. میدونم سعی کردی زودتر از اینها هدایتم کنی ولی ازت ممنونم که این بنده پر از گناهتو ول نمیکنی و تنها نمیذاریش.  یه عارف هندی میکه (کبیر) سالها دنبال خدا گشتم اما نتونستم پیداش کنم. سپس پندار خدا رو دور انداختم و اروم شدم. عاشق شدم چه کار دیگه ای میتونستم بکنم؟؟من نتونسته بودم خدا رو پیدا کنم پس عاشقی تنها راه نزدیک شدنم به خدا بود. پس ساکت و ارام شدم..عاشق شدم چنان که که گویی او را یافته بودم. روزی خدا به سراغم امد و من از ان روز دیگر پروای او به سر ندارم..

پی نوشت اول: ترنم عزیزاگه روزی مسیرت به اینجا افتاد بدون که به تو چه که من الکل میخورم یا نه. به تو ربطی نداره اگه دوس نداری گورتو گم کن. تازه دراگ هم میزدم ولی دیگه میخوام کولر خاموش کنم فقط 

پی نوشت دوم: مهم نیست کجای زندگی باشی همیشه یه سری اتفاقا تکرار میشه

پی نوشت بعدی: از بعضی تکرار ها نمیترسم دیگه برام جذابیت و هیجان ندارم

پی نوشت اخری: بیبی از من نخواه وا کنم خودمو برات من همین جوری‌ بسته ام و هیچی توم نیس اگه تو هم‌حال نمیکنی بای بای 

پی نوشت بعد اخری: بی صبرانه منتظرم جمعه بشه 

پی نوشت اخر اخری: بزرگترین اتفاق زندگیم داره رخ میده اما .... نمیدونم چه حسیه. یکی دیگه تو کل زندگیش دنبالش بود من شدم!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۲
majid majidi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی